Telefon
88 27 17 87
E-mail
info@aspiri.dk
Almindelige kundehenvendelser skal rettes til vores kundeservice,
der har en forventet svartid på 1-3 hverdage.
Ofte stillede spørgsmål
-
Jeg vil gerne frameldes et kursus. Kan jeg få pengene tilbage?
Jeg vil gerne frameldes et kursus. Kan jeg få pengene tilbage?
Som udgangspunkt er en kursustilmelding bindende. Forbrugeraftalelovens 14 dages fortrydelsesret omfatter ikke køb af Aspiris kurser, idet der er tale om køb af kurser med en fastsat dato, tidspunkt og sted.
Som en ekstra service kan Aspiri dog vælge at tilbyde dig delvis refundering og/eller tilbyde dig at have pengene til gode til et fremtidigt køb. Hvis du derfor har fortrudt dit køb, bedes du kontakte kundeservice på info@aspiri.dk, hvorefter vi vil forsøge at hjælpe dig.
Hos Aspiri har vi indført vores TRYGHEDSGARANTI = Du kommer aldrig til at miste dine penge! Gennem vores Tryghedsgaranti tilbyder vi alle kursister at have pengene til gode til et fremtidigt køb, hvis de fortryder deres køb og/eller kurset ændres/aflyses. Altså fri (uanset hvornår du har tilmeldt dig) mulighed for afmelding og alle pengene til gode, så længe kurset (onlinedel eller fremmøde) ikke er startet/offentliggjort.
Er der udleveret kursusmateriale eller medfølgende kompendier på tidspunktet for fortrydelsen, skal dette tilbageleveres til ASPIRI, og elektroniske filer fra ASPIRI skal destrueres. Eventuelle omkostninger til forsendelse i forbindelse med tilbagelevering bæres af kursisten.
Ønske om fortrydelsen skal meddeles ASPIRI pr. e-mail:
info@aspiri.dk
Det er således ikke muligt at ønske fortryde via opkald, SMS, personligt fremmøde eller lignende.
-
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg gerne vil framelde mig et kursus?
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg gerne vil framelde mig et kursus?
Som udgangspunkt er en kursustilmelding bindende. Forbrugeraftalelovens 14 dages fortrydelsesret omfatter ikke købaf Aspiris kurser, idet der er tale om køb af kurser med en fastsat dato, tidspunkt og sted.
Som en ekstra service kan Aspiri dog vælge at tilbyde dig delvis refundering og/eller tilbyde dig at have pengene tilgode til et fremtidigt køb. Hvis du derfor har fortrudt dit køb, bedes du kontakte kundeservice på info@aspiri.dk,hvorefter vi vil forsøge at hjælpe dig.
Hos Aspiri har vi indført vores TRYGHEDSGARANTI = Du kommer aldrig til at miste dine penge! Gennem vores Tryghedsgaranti tilbyder vi alle kursister at have pengene til gode til et fremtidigt køb, hvis de fortryder deres køb og/eller kurset ændres/aflyses. Altså fri (uanset hvornår du har tilmeldt dig) mulighed for afmelding og alle pengene til gode, så længe kurset (onlinedel eller fremmøde) ikke er startet/offentliggjort.
Hvis du ønsker at framelde et kursus, skal du sende en mail til ASPIRI på
info@aspiri.dk. Mailen skal sendes fra den mail-adresse, som du bruger til din ASPIRI-profil. I mailen skal stå hvilke(t) holdnummer, du ønsker at framelde dig. Såfremt dit kursusgebyr bliver refunderet, vil pengene stå på din ASPIRI-konto, hvor du under 'saldo' kan få dem udbetalt ved indtastning af dit konto- og registreringsnummer.
-
Hvis jeg har valgt faktura eller 'Udskudt betaling' som betalingsmulighed, og jeg ønsker at framelde mig, kan jeg så bare lade være med at betale fakturaen?
Hvis jeg har valgt faktura eller 'Udskudt betaling' som betalingsmulighed, og jeg ønsker at framelde mig, kan jeg så bare lade være med at betale fakturaen?
Nej, hvis du ønsker at framelde dig, skal du give os besked om dette på
info@aspiri.dk.
Som udgangspunkt er en kursustilmelding bindende. Forbrugeraftalelovens 14 dages fortrydelsesret omfatter ikke køb af Aspiris kurser, idet der er tale om køb af kurser med en fastsat dato, tidspunkt og sted. Som en ekstra service kan Aspiri dog vælge at tilbyde dig delvis refundering og/eller tilbyde dig at have pengene tilgode til et fremtidigt køb. Hvis du derfor har fortrudt dit køb, bedes du kontakte kundeservice på info@aspiri.dk,hvorefter vi vil forsøge at hjælpe dig.
Hos Aspiri har vi indført vores TRYGHEDSGARANTI = Du kommer aldrig til at miste dine penge! Gennem vores Tryghedsgaranti tilbyder vi alle kursister at have pengene til gode til et fremtidigt køb, hvis de fortryder deres køb og/eller kurset ændres/aflyses. Altså fri (uanset hvornår du har tilmeldt dig) mulighed for afmelding og alle pengene til gode, så længe kurset (onlinedel eller fremmøde) ikke er startet/offentliggjort.
I forbindelse med betaling via faktura eller "udskudt betaling" er tilmeldingen bindende med det samme, hvorimod betaling først finder sted på et senere tidspunkt, hvilket fremgår af den fremsendte faktura. Manglende betaling vil ikke medføre, at tilmeldingen bortfalder. Gentagne betalingsmisligholdelser vil medføre, at sagen overdrages til inkasso.
-
Mit kursus er aflyst, hvornår får jeg mine penge retur?
Mit kursus er aflyst, hvornår får jeg mine penge retur?
Aflyses et kursus hos Aspiri refunderes den fulde betaling for kurset til alle kursister. Såfremt en del af et kursus aflyses vil der ske refundering for den del af kurset der ikke kan afholdes. Fx hvis en underviser bliver syg under et forløbet af et flerdages-kursus eller at fremmødedelen af et kombikursus ikke kan afholdes grundet sygdom, få tilmeldinger eller andre årsager til at fremmødedelen ikke kan afholdes.
-
Jeg har frameldt mig et kursus, hvornår får jeg pengene retur?
Jeg har frameldt mig et kursus, hvornår får jeg pengene retur?
Hos Aspiri har vi indført vores TRYGHEDSGARANTI = Du kommer aldrig til at miste dine penge! Gennem vores Tryghedsgaranti tilbyder vi alle kursister at have pengene til gode til et fremtidigt køb, hvis de fortryder deres køb og/eller kurset ændres/aflyses. Altså fri (uanset hvornår du har tilmeldt dig) mulighed for afmelding og alle pengene til gode.
Min henvendelse omhandler ikke ovenstående
|
Tilbage til oversigt
Falkoner Allé 13, 1. sal
2000 Frederiksberg
Mandag |
10.00-12.00 og 12.30-15.00 |
Tirsdag |
10.00-12.00 og 12.30-17.15 |
Onsdag |
10.00-12.00 og 12.30-17.15 |
Torsdag |
10.00-12.00 og 12.30-15.00 |
Fredag |
10.00-13.00 |
Lørdag |
Lukket |
Søndag |
Lukket |
Telefonerne er åbne alle hverdage 09:00-12:00 og 12:30-14:00.
Åbningstider - Sommer
Fra den 1. juli - 22. august (begge dage inklusiv) er der begrænsede åbningstider.
- 1. juli - 5. august kontor/boghandel og telefon lukket - Kontakt os på info@aspiri.dk.
- 5-22. august er kontor/boghandel og telefonen åbent alle hverdage kl. 9-12.
- Vores mail svares typisk indenfor 3 hverdage i ovenstående periode.
Adgang til online kurser:
Efter du har købt dit kursus på ASPIRI.dk har du adgang til kursusguide, skriftligt kursusmateriale og kursets videoer play.aspiri.dk. Vi anbefaler du starter med at danne dig overblik over alt det skriftlige materiale først inden du ser videoerne. Gennemgå materiale selv et afsnit/opgave af gangen og se herefter de tilhørende videoer. Her kan du også stille spørgsmål til underviseren skriftligt, hvis gennemgangen giver anledning til tvivl, som du ikke selv kan afklare.
Jul, Nytår og Helligdage
Kontoret holder lukket den 24/12 + 31/12, samt alle helligdage. Vi har normale åbningstider i hverdagene mellem jul og nytår.
Bankoplysninger
Danske Bank
Reg.: 4440
Kontonr.: 4440286763
IBAN kontonummer: DK3630004440286763
SWIFT-adresse/BIC: DABADKKK
Virksomhedsnavn: ASPIRI A/S
CVR/SE: 25 39 52 12