Telefon
88 27 17 87
E-mail
info@aspiri.dk
Almindelige kundehenvendelser skal rettes til vores kundeservice,
der har en forventet svartid på 1-3 hverdage.
Ofte stillede spørgsmål
-
Kan jeg tilmelde mig kurset nu uden at betale med det samme?
Kan jeg tilmelde mig kurset nu uden at betale med det samme?
Ja, ved mange kurser er der mulighed for at vælge faktura eller
udskudt online betaling, som udsætter betaling til få dage inden kursusstart.
Vælger du
udskudt betaling skal du senest 5 dage inden kursusstart betale online via "Mine side" under "Mine ordrer" hvor du finder udestående betalinger som
røde betalingslinks man kan trykke på og som tager dig til en online betalingsside, hvor du kan betale med kort.
Endvidere kan du tilmelde dig flere pakkeløsninger uden at skulle betale hele beløbet på én gang. Dog skal en del af beløbet altid betales ved tilmelding.
-
Jeg har tidligere købt et kursus, men vil nu gerne have en pakke i stedet for - kan det lade sig gøre?
Jeg har tidligere købt et kursus, men vil nu gerne have en pakke i stedet for - kan det lade sig gøre?
Ja, det kan godt lade sig gøre, men for at kunne opgradere til pakken skal du gøre dette, inden bare ét af kurserne i pakken afholdes, da pakken ellers ’lukker’. Du kan opgradere fra et kursus til en pakke under ’Mine ordrer’ på din personlige ASPIRI-profil kaldet "Min side", hvor du øverst finder en boks med mulige pakkeopgraderinger. Når du opgraderer, betaler du blot differencen mellem dét, du allerede har betalt for dine tilmeldinger, og pakkeprisen.
-
Mit betalingskort virker ikke - hvad skal jeg gøre?
Mit betalingskort virker ikke - hvad skal jeg gøre?
Hvis dit betalingskort ikke virker på hjemmesiden, skal du skrive til kundeservice på
info@aspiri.dk. De vil enten kunne løse dit problem eller sørge for alternative betalingsmåder. Får du en fejlmeddelelse på skærmen, når du forsøger at betale, så tag venligst et screenprint af dette og vedhæft det i mailen til os. Det hjælper os til at finde ud af, hvad der måtte være gået galt.
-
Kan jeg få en plads på et udsolgt kursus eller hold?
Kan jeg få en plads på et udsolgt kursus eller hold?
Er et kursus udsolgt kan du skrive dig på ventelisten i holdboksen. Her tilføjer du din email og trykker "gem". Så modtager du en mail når der er en ledig plads. Alle på ventelisten modtager samtidigt denne mail, så det gælder om at være "først til mølle" for at sikre sig den ledige plads.
Har du allerede købt kurset - blot et andet kursushold, så kan du via "Min side" skifte hold. Det er hurtigst.
-
Kan jeg bare betale, når jeg møder op til kurset?
Kan jeg bare betale, når jeg møder op til kurset?
Til nogle af vores kurser er der mulighed for at betale lige inden kurset starter. Det vil fremgå meget tydeligt når du laver din ordre om du har mulighed for dette. Hvis du har valgt at betale i kursus "i døren", skal du være opmærksom på at vi ikke tager mod kort ved kurserne - hvorfor du skal betale online via "Min side" under "Mine ordrer", hvor du kan se udestående betalinger som
røde betalingslinks man kan trykke på. Disse links tager dig videre til en online betalingsside hvor du kan betale med kort.
Vi foretrækker dog klart at du betaler nogle dage inden kurset starter. Det mindsker indtjekningstiden ved kurserne.
-
Hvor god er jeres sikkerhed på hjemmesiden?
Hvor god er jeres sikkerhed på hjemmesiden?
ASPIRIs hjemmeside og betalingssystem anvender den nyeste teknologi inden for sikkerhed.
Betalingssystemet lever således op til alle gældende sikkerhedskrav og er godkendt og certificeret af PBS (Pengeinstitutternes Betalings Service). Al kommunikation mellem betalingssystemet og kortindehaveren (dig) foregår via en krypteret SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). Det er din sikkerhed for, at uvedkommende ikke kan se de data, der udveksles. Ligeledes krypteres data, der sendes mellem betalingssystemet og PBS's betalingsserver. Oplysninger indtastet i betalingssystemet vil således hverken ASPIRI eller tredjemand få at se. Betalingssystemet er leveret af DanDomain. Det bemærkes, at der ingen selvrisiko er forbundet med brugen af betalingssystemet og online betaling generelt. Dette stiller forbrugeren bedre end ved almindelig handel i en butik med brug af Dankort og pinkode.
-
Hvad sker der, hvis man møder op uden at være tilmeldt?
Hvad sker der, hvis man møder op uden at være tilmeldt?
Når du møder op til et kursus, vil du blive mødt af en medarbejder med en liste over de personer, der er tilmeldt kurset. Fremgår dit navn ikke af denne liste, vil du ikke blive lukket ind til kurset. Det er ikke muligt at købe en kursusplads ”i døren”.
Vi foretager løbende tjeks på vores kurser og tages man i at deltage på et kursus uden at være tilmeldt det konkrete kursushold risikerer man at blive meldt til politiet for tyveri.
-
Hvordan kan min arbejdsgiver betale?
Hvordan kan min arbejdsgiver betale?
Mange virksomheder giver lov til, at deres medarbejdere må betale kurserne via bruttolønnen. På denne måde kan du spare op til 50% af kursusgebyret. Spørg i din HR-afdeling og hør nærmere om denne mulighed
-
Hvad er en bruttolønsordning? og hvordan sparer jeg 50% med den?
Hvad er en bruttolønsordning? og hvordan sparer jeg 50% med den?
ASPIRIs kurser er fradragsberettiget, da de skatteteknisk anses som værende en del af din igangværende uddannelse. Mange af vores kursister, som arbejder fast ved siden af studiet, får kurserne betalt af deres arbejdsgiver.
Vil din arbejdsgiver ikke betale din eksamenskurser, så kan du spørge om en bruttolønsordning. Dette foregår ved at når du bestiller kurserne skal du bruge en faktura til din arbejdsgiver. Dette gøres i købsforløbet på hjemmesiden. Herefter betaler din arbejdsgiver kurset og så trækker kan udgiften til kurset i din bruttoløn på din lønseddel. På den måde betaler du med ikke beskattede penge og du sparer derfor din skattesats, som kan være ca 50% afhængigt af hvor meget du betaler i skat.
Min henvendelse omhandler ikke ovenstående
|
Tilbage til oversigt
Falkoner Allé 13, 1. sal
2000 Frederiksberg
Mandag |
10.00-12.00 og 12.30-15.00 |
Tirsdag |
10.00-12.00 og 12.30-17.15 |
Onsdag |
10.00-12.00 og 12.30-17.15 |
Torsdag |
10.00-12.00 og 12.30-15.00 |
Fredag |
10.00-13.00 |
Lørdag |
Lukket |
Søndag |
Lukket |
Telefonerne er åbne alle hverdage 09:00-12:00 og 12:30-14:00.
Åbningstider - Sommer
Fra den 1. juli - 22. august (begge dage inklusiv) er der begrænsede åbningstider.
- 1. juli - 5. august kontor/boghandel og telefon lukket - Kontakt os på info@aspiri.dk.
- 5-22. august er kontor/boghandel og telefonen åbent alle hverdage kl. 9-12.
- Vores mail svares typisk indenfor 3 hverdage i ovenstående periode.
Adgang til online kurser:
Efter du har købt dit kursus på ASPIRI.dk har du adgang til kursusguide, skriftligt kursusmateriale og kursets videoer play.aspiri.dk. Vi anbefaler du starter med at danne dig overblik over alt det skriftlige materiale først inden du ser videoerne. Gennemgå materiale selv et afsnit/opgave af gangen og se herefter de tilhørende videoer. Her kan du også stille spørgsmål til underviseren skriftligt, hvis gennemgangen giver anledning til tvivl, som du ikke selv kan afklare.
Jul, Nytår og Helligdage
Kontoret holder lukket den 24/12 + 31/12, samt alle helligdage. Vi har normale åbningstider i hverdagene mellem jul og nytår.
Bankoplysninger
Danske Bank
Reg.: 4440
Kontonr.: 4440286763
IBAN kontonummer: DK3630004440286763
SWIFT-adresse/BIC: DABADKKK
Virksomhedsnavn: ASPIRI A/S
CVR/SE: 25 39 52 12