Telefon: 8827 1787
Boghandel Lukket
Telefon Lukket


Adresse:
Falkoner Alle 13, 1.
2000 Fredriksberg

Kundeservice

Velkommen til ASPIRIs Kundeservice.

 

ASPIRI er til for deg. Tilbakemeldinger og spørsmål fra våre kunder vil bidra til å gjøre ASPIRI enda bedre.

 

Generelle kundehenvendelser rettes til vår kundeservice, som har en responstid på 2-3 dager. Hvis du har tilbakemeldinger, ris/ros eller et godt forslag til ASPIRI må du gjerne kontakt oss.

 

Nedenfor kan du velge hvilke tema ditt spørsmål hører under, og se svaret umiddelbart. Dersom du ikke finner svar på ditt spørsmål her, ber vi deg fylle ut vårt kontaktområde og vi vil raskt komme tilbake med svar. Hos ASPIRI er hver enkelt kunde av betydning, og vi håper du er fornøyd med vår service.

 

Vi tar gjerne imot din tilbakemelding!


Nedenfor kan du se en oversikt over våre mest stilte spørsmål. Trykk på spørsmålet for å se vårt svar. Hvis spørsmålet ditt ikke er på listen kan du sende oss en mail, og vi vil komme tilbake til deg så fort som mulig.


  • Der er en plads ledig på et hold, som passer mig bedre - hvordan skifter jeg hold?
  • Kan jeg få en plads på et udsolgt hold?
  • Kan jeg gå på ét hold om morgenen den ene dag og et andet hold om eftermiddagen næste dag?


Min henvendelse omhandler ikke ovenstående | Tilbake til oversikten
ASPIRI A/S
Falkoner Allé 13, 1. sal
2000 Frederiksberg


 Åpningstid kontor/bokhandel 
 Mandag  10.00-15.00
 Tirsdag  10.00-18.00
 Onsdag  10.00-18.00
 Torsdag  10.00-15.00
 Fredag  10.00-13.00
   
 Telefon 8827 1787  
 Alle hverdager  09.00-14.00

Email info@aspiri.dk

CVR/SE: 25 39 52 12

Danske Bank

Reg.: 4440
Kontonr.: 4440286763

IBAN kontonummer DK98300044404440459374
SWIFT-adresse/BIC DABADKKK