Telefon
88 27 17 87
E-mail
info@aspiri.dk
Almindelige kundehenvendelser skal rettes til vores kundeservice,
der har en forventet svartid på 1-3 hverdage.
Ofte stillede spørgsmål
-
Hvad er en års- eller semesterpakke?
Hvad er en års- eller semesterpakke?
En årspakke indeholder alle de kurser, vi har til din årgang, mens en semesterpakke indeholder alle de kurser, vi har til dit semester. Når du køber en samlet kursuspakke har vi mulighed for at tilbyde dig en ekstra attraktiv pris. Dette skyldes, at ASPIRI sparer penge, når kunder tilmelder sig i god tid, da vi så kan booke lokaler, underviser mv. i god tid. Ud over besparelsen er fordelen for dig også, at du er sikret en plads på alle kurserne til det pågældende år eller semester.
Bemærk, at du ved køb af årspakken opnår den største rabat
-
Hvad er en pakkeløsning?
Hvad er en pakkeløsning?
Udover års- og semesterpakker tilbydes pakkeløsninger, der indeholder nogle af de kurser, vi udbyder til din årgang. Dette kan være i tilfælde, hvor vi har flere kurser til det samme fag, og kurserne dermed kan samles i en fagpakke. Når du køber en samlet kursuspakke, har vi mulighed for at tilbyde dig en ekstra attraktiv pris. Dette skyldes, at ASPIRI sparer penge, når kunder tilmelder sig i god tid, da vi så kan booke lokaler, underviser mv. i god tid. Ud over besparelsen er fordelen for dig også, at du er sikret en plads på alle kurserne til det pågældende år eller semester.
-
Hvad er jeres Tilfredshedsgaranti?
Hvad er jeres Tilfredshedsgaranti?
Fuld tilfredshed eller pengene retur (Tilfredshedsgaranti)
Ved Aspiris fysiske fremmødekurser tilbyder vi ordningen ”Fuld tilfredshed eller pengene retur” (herefter Tilfredshedsgaranti). Følgende to forudsætninger skal begge være opfyldt for at få refunderet kursusgebyret ud fra Aspiris Tilfredshedsgaranti:
1. Den enkelte kursist skal udfylde og tilbagelevere et fysisk evalueringsskema, inden kurset forlades. Evalueringsskemaet skal være fuldt udfyldt, og kursistens fulde navn og/eller mailadresse skal udfyldes i de respektive felter. Såfremt kurset forlades inden kursets afslutning, skal dato og tidspunktet for afgang påføres evalueringsskemaet øverst på skemaet. Evalueringsskemaer udleveres som fast procedure ved kursets afslutning, men kan altid rekvireres hos underviseren og/eller receptionisten på kursusstedet. Det er altid kursistens eget ansvar at huske at udfylde evalueringsskemaet inden kurset forlades.
2. Kursets samlede gennemsnitlige evaluering skal være under 3,0 på en skala på 1-5, hvor 5 er det bedste. Kursets samlede gennemsnitlige evaluering beregnes som et samlet gennemsnit af evalueringerne i spørgsmål 1-4 på det udleverede evalueringsskema for alle de kursister der deltog i kurset og udfyldte evalueringsskemaet. Minimum 75% af kursisterne skal have udfyldt og afleveret et evalueringsskema, og de 75 % skal udgøre minimum 20 personer/evalueringer. I forbindelse med refundering af kursusgebyr fratrækkes eventuelt betalt kortgebyr og administrationsgebyr (betalingsgebyrer). Hvis der var et kompendium tilknyttet kurset, fratrækkes endvidere eventuelle forsendelsesudgifter samt udgiften til selve kompendiet. Pengene vil efterfølgende blive sat ind på din Aspiri konto hurtigst muligt.
Bemærk! Underviserne og andet personale ved Aspiris kurser har ikke mulighed for at fravige ovenstående betingelser for Tilfredshedsgarantien eller Aspiris forretningsbetingelser generelt.
-
Hvad er min ASPIRI-saldo?
Hvad er min ASPIRI-saldo?
Når du af den ene eller anden grund skal have penge refunderet fra en ordre vil beløbet blive sat ind på din ASPIRI-saldo, som du kan se på din kursusprofil under menupunktet "Mine ordrer". Du skal scrolle helt ned på denne side. Her vil pengene fremgå når din refundering er lavet i kundeservicesystemet.
Hvis du ikke foretager dig noget, så vil beløbet automatisk blive modregnet din næste ordre hos ASPIRI. Hvis du gerne vil have beløbet udbetalt, så skal du blot indtaste dit reg og kontonummer og så vil beløbet blive overført indenfor 10 hverdage.
-
Mit fremmødekursus er rykket og derfor kan jeg kan ikke deltage - Kan jeg blive afmeldt?
Mit fremmødekursus er rykket og derfor kan jeg kan ikke deltage - Kan jeg blive afmeldt?
ASPIRI rykker kun fremmødekurser eller fremmødedelen på et kombikursus, hvis det er absolut nødvendigt. Vi er opmærksomme på de potentielle gener, som dette kan have for allerede tilmeldte kursister - eneste alternativ er oftest en aflysning.
Hvis dit kursus rykkes og du ikke kan deltage på de nye tider er du dækket af vores TRYGHEDSGARANTI = Du kommer aldrig til at miste dine penge! Gennem vores Tryghedsgaranti tilbyder vi alle kursister at have pengene til gode til et fremtidigt køb, hvis de fortryder deres køb og/eller kurset ændres/aflyses. Altså fri (uanset hvornår du har tilmeldt dig) mulighed for afmelding og alle pengene til gode.
-
Hvad er jeres Tryghedsgaranti?
Hvad er jeres Tryghedsgaranti?
Hos Aspiri har vi indført vores TRYGHEDSGARANTI = Du kommer aldrig til at miste dine penge! Gennem vores Tryghedsgaranti tilbyder vi alle kursister at have pengene til gode til et fremtidigt køb, hvis de fortryder deres køb og/eller kurset ændres/aflyses. Altså fri (uanset hvornår du har tilmeldt dig) mulighed for afmelding og alle pengene til gode. Bemærk, at såfremt et kursus er startet (online eller fremmøde), så har man ikke længere mulighed for at bruge Tryghedsgarantien.
Min henvendelse omhandler ikke ovenstående
|
Tilbage til oversigt
Falkoner Allé 13, 1. sal
2000 Frederiksberg
Mandag |
10.00-12.00 og 12.30-15.00 |
Tirsdag |
10.00-12.00 og 12.30-17.15 |
Onsdag |
10.00-12.00 og 12.30-17.15 |
Torsdag |
10.00-12.00 og 12.30-15.00 |
Fredag |
10.00-13.00 |
Lørdag |
Lukket |
Søndag |
Lukket |
Telefonerne er åbne alle hverdage 09:00-12:00 og 12:30-14:00.
Åbningstider - Sommer
Fra den 1. juli - 22. august (begge dage inklusiv) er der begrænsede åbningstider.
- 1. juli - 5. august kontor/boghandel og telefon lukket - Kontakt os på info@aspiri.dk.
- 5-22. august er kontor/boghandel og telefonen åbent alle hverdage kl. 9-12.
- Vores mail svares typisk indenfor 3 hverdage i ovenstående periode.
Adgang til online kurser:
Efter du har købt dit kursus på ASPIRI.dk har du adgang til kursusguide, skriftligt kursusmateriale og kursets videoer play.aspiri.dk. Vi anbefaler du starter med at danne dig overblik over alt det skriftlige materiale først inden du ser videoerne. Gennemgå materiale selv et afsnit/opgave af gangen og se herefter de tilhørende videoer. Her kan du også stille spørgsmål til underviseren skriftligt, hvis gennemgangen giver anledning til tvivl, som du ikke selv kan afklare.
Jul, Nytår og Helligdage
Kontoret holder lukket den 24/12 + 31/12, samt alle helligdage. Vi har normale åbningstider i hverdagene mellem jul og nytår.
Bankoplysninger
Danske Bank
Reg.: 4440
Kontonr.: 4440286763
IBAN kontonummer: DK3630004440286763
SWIFT-adresse/BIC: DABADKKK
Virksomhedsnavn: ASPIRI A/S
CVR/SE: 25 39 52 12